Dołącz do 8 edycji programu i:

Stań się Product Ownerem, który wiedzę, kompetencje i procesy ma w jednym palcu i systematycznie buduje swoją pozycję eksperta.

Jak skutecznie planować dzień, tydzień i miesiąc pracy jako Product Owner? Sprawdzone metody zarządzania czasem i priorytetami

Jak skutecznie planować dzień, tydzień i miesiąc pracy jako Product Owner? Sprawdzone metody zarządzania czasem i priorytetami

Planowanie pracy Product Ownera wydaje się bezcelowe. Przecież my non stop mamy jakieś wrzutki, skrzynka pęka w szwach, a slack czy teamsy non stop zarzucają nas notyfikacjami z pytaniami od zespołu. Tak jest właśnie – bo nie planujesz 🙂 Na wszystko powinien się znaleźć czas i miejsce. 

Działanie reaktywne powoduje zwiększony poziom stresu. Jednym ze sposobów na opanowanie tej sytuacji jest taka organizacja swojej pracy, żeby przejść do działań proaktywnych. I o tym właśnie jest to nagranie.

Planowanie umożliwia:

  • Uporządkowanie zadań i nadanie im priorytetów.
  • Przewidywanie trudniejszych okresów w projekcie.
  • Zapewnienie płynności pracy zespołu i unikanie nadmiernego obciążenia.


Po szczegóły zapraszam do oglądania!

Jesteś #TeamLiterki?

Tu przeczytasz to w postaci PDF

SZKOLENIE ZA 0zł:

3 SPOSOBY NA WDROŻENIE AI W PRACY I PROJEKTACH BEZ HYPE’U dla analityków, PO i PMów

  • Dowiesz się jak krok po kroku planować działania, by unikać chaosu i przypadkowości.
     
  • Nauczysz się systematyzować wiedzę i działania, dzięki czemu AI stanie się Twoim partnerem i zaoszczędzisz czas.
     
  • Poznasz sprawdzone narzędzia i podejścia, które pomogą Ci zacząć od razu.

Podaj dalej:

  • Dowiesz się jak krok po kroku planować działania, by unikać chaosu i przypadkowości.
  • Nauczysz się systematyzować wiedzę i działania, dzięki czemu AI stanie się Twoim partnerem i zaoszczędzisz czas.
  • Poznasz sprawdzone narzędzia i podejścia, które pomogą Ci zacząć od razu.
  •  

Warto przeczytać: