with 2 komentarze

Prowadząc dobre spotkania z klientem

🔶 zyskujesz jego szacunek

🔶 budujesz relację z klientem

🔶 budujesz swój wizerunek osoby zorganizowanej i skupionej na rezultatach

🔶stajesz się właśnie taką osobą 😉

Jak to wszstko osiągnąć na spotkaniu? Tego się dowiesz z dzisiejszego nagrania!

 

 

Jeżeli jesteś, tak jak ja 😉 “Team Literki” #teamliterki to poniżej znajdziesz to samo co w nagraniu, ale w formie pisanej. Wystarczy, że klikniesz w grafikę!

 

Spodobało się? Podziel się!

2 Odpowiedzi

  1. Paulina
    | Odpowiedz

    A co z refinementem? Cały zespół to według developerów marnotrawstwo ich czasu.

    • Natalia Cholewa
      | Odpowiedz

      To trzeba zrobić wszystko, żeby trwało jak najkrócej i było efektywne 🙂
      Można spróbować:
      – wysłać zakres wcześniej, żeby się zapoznali i zadawali konkretne pytania
      – ja lubię prosić (w sytuacji kiedy “wszystko wiadomo”) programistów, żeby opowiedzieli zespołowi jak napisali by kod, albo testerów jak coś zostanie przez nich przetestowane – zazwyczaj pojawiają się pytania. Albo co najmniej komentarze “serio? ja zrobiłbym/bym to inaczej”
      – można na retro podnieść problemu, które powstały w wyniku braku refinementu i zaproponować, żeby jednak spędzić nad tym trochę czasu

Zostaw Komentarz