Dołącz do 8 edycji programu i:

Stań się Product Ownerem, który wiedzę, kompetencje i procesy ma w jednym palcu i systematycznie buduje swoją pozycję eksperta.

Dołącz do 2 edycji programu i:

Zyskaj przewagę w swoich projektach, dzięki sztucznej inteligencji.

10 powodów, dla których powinieneś przeprowadzić analizę stakeholderów.

Przez ostatnie tygodnie siedziałam i pisałam o analizie stakeholderów, i mam nadzieję, że niejedna osoba skorzysta. Nie tylko analitycy. Analitykowi nie muszę tłumaczyć, po co ma to robić. Ale co, jak nie ma w projekcie analityków? To znaczy, że analizy stakeholderów nie trzeba robić? Nie! Przecież potrzeba nie jest związana z analitykiem, tylko z rozwiązaniem.

Niedługo ukaże się mój pierwszy ebook, rozszerzający temat stakeholderów, ich analizy i dokumentowania. Zapisz się na newsletter, aby go nie przegapić!

 

Dlaczego więc warto podjąć wysiłek i przeprowadzić rzetelną analizę stakeholderów? 

  1. Zwiększasz szansę, że narzędzie, które tworzysz, będzie przydatne.
  2. Zwiększasz szansę, że narzędzie, które tworzysz, będzie używane.
  3. Zmniejszasz szansę na gwałtowną zmianę wymagań (lub pojawienie się kompletnie nowych wymagań) w środku projektu.
  4. Usprawniasz komunikację w projekcie, gdy będziesz rozmawiał z właściwymi ludźmi.
  5. Ułatwiasz zespołowi komunikację z klientem - będą wiedzieli z kim, jak i na jaki temat rozmawiać.
  6. Uzgadniasz podział ról w projekcie - każdy będzie wiedział, co ma robić.
  7. Zmniejszasz potencjalną ilość nieporozumień w zakresie wymagań.
  8. Usprawniasz dystrybucję informacji i wiedzy w projekcie, wewnątrz zespołu i w komunikacji z klientem.
  9. Potencjalnie zmniejszasz wpływ negatywnie nastawionych i trudnych stakeholderów na projekt.
  10. Zwiększasz szansę swojego projektu na sukces - dbając o ważnych stakeholderów, robisz z nich promotorów Twojego zespołu. 

I co? Przekonałam Cię?

Jeżeli chcesz rozwinąć temat analizy stakeholderów pobierz poniżej ebooka, którego napisałam

8. edycja Szkoły Product Ownera już trwa! 

Obecnie nie możesz już dołączyć, ale możesz pobrać Roadmapę rozwoju, dołączyć do newslettera i być na bieżąco? 👉 Pobieram roadmapę

Stań się Product Ownerem, który ma wiedzę, kompetencje i procesy w jednym palcu, systematycznie budując swoją pozycję eksperta.

Wyobraź sobie, że:

  • Skutecznie komunikujesz się z zespołem i interesariuszami,
  • Organizujesz pracę tak, by osiągać świetne wyniki bez chaosu,
  • Budujesz procesy, które ułatwiają codzienne wyzwania i chronią Twój czas.

W 12 tygodni możesz nauczyć się:

1️⃣ Zyskasz pewność siebie i pozycję eksperta – wyróżnisz się w teamie jako lider produktów z wizją.
2️⃣ Zaoszczędzisz czas i zwiększysz efektywność – dzięki kuloodpornym procesom i skutecznym metodom zarządzania wymaganiami.
3️⃣ Będziesz mieć czas na rozwój – koniec z pracą po godzinach, zacznij działać efektywnie!

To wszystko w Szkole Product Ownera.

Już ponad połowa kursantów osiągnęła swoje cele zawodowe – Ty możesz być kolejną osobą, która zmieni swoje życie zawodowe!kliknij: https://szkolaproductownera.pl/

Podaj dalej:

💌Stań się Product Ownerem, który wiedzę, kompetencje i procesy ma w jednym palcu i systematycznie buduje swoją pozycję eksperta.

  • 👉Skutecznie komunikuj się z zespołem i interesariuszami,
  • 👉Organizuj pracę tak, by osiągać świetne wyniki,
  • 👉Buduj i wdrażaj działające procesy, które ułatwiają Twoją pracę.

Warto przeczytać: